söndag 8 februari 2009

Töntprogram

"Mia och Klara" har fått utmärkt kritik. Jag tycker att det är ett töntprogram. Kvinnor som är självförnedrande i sin vilja att driva med sig själva. Men det är säkert åldern.... Min ålder alltså. Har man passerat 55, så har man glömt hur det var att vara i fertil ålder... men tankar om motsatta könet, om sex, om utseende och karriär.

Eller också har man blivit klarsynt, och fattat att livet är något annat än just sex, utseende, karlar, karriär.

Nu har jag börjat blogga i stället - och slipper se skiten på TV. Förresten så är det gubben som har kontrollen - han ser på Barcelona, världens bästa fotbollslag. Kan man gott unna honom... han som har en fru som gett upp tankar på karlar, sex, utseende och karriär.



I morrn tar jag nog en promenad till skolan, fast det är sportlov. Det är problemet med att vara mer intresserad av jobbet än om... ja, ni vet vad!

1 kommentar:

  1. Jag håller helt med dig i fråga om Mia och Klara.
    Tycker inte om detta, eller liknande program.

    Läser din blogg med intresse.
    Ska strax fortsätta.

    SvaraRadera

Tack för dina tankar!
http://bloggkartan.se/registrera/7470/grimsaas